×
×

会社概要

Company nameQUEST@GLOBAL SERVICES PTE. LTD.Established1997RepresentativeChairman and CEO, Ajit PrabhuCapitalApproximately US$ @@249 millionNumber of employeesApproximately 17,000 (global) Business details1 . Providing engineering services (including design of aircraft engines and power generation equipment) @2 . @@Staffing business (Staffing business/license number: 13-311657) 3. All business related to the aboveBranch address15F Mita International Building, 1-4-28 Mita, Minato-ku, TokyoTelephone number03-6275-1220 FAX 03-6335-4553 Test@ @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

日本法人

Title

会社名
クエスト・グローバル・ シャパン株式会社

事業内容
1. 電子部品、半導体及びそれらを含めたコンピュータ及びその周辺機器並びに通信機器・その周辺機器及びソフトウェアの開発
2. 上記に関する各種技術の応用、研究、指導並びにコンサルタント業
3. ソフトの 著 作 権 並びにハードの 特許権 のリース業
4. 労働者派道事業 (派遣業/許可番号: 派13-302034)

所在地
東京都港区三田一丁目4番28号 三田国際ビル15F

電話番号
03-6275-1250

FAX
03-3456-6222

会社案内 (PDF)

 

Test

歴史、マイルストーン、そして成長

ひとりの夢見る人間がいました。彼は、物事をもっと効率的にしたいと考えていました。エンジニアリングへの強い熱意に駆られ、彼はインドの小さな町からアメリカへと向かいました。ポケットには60ドルしかなく、彼は無限に回転する小さな歯車でした。そして、彼の夢は、ゼネラル・エレクトリック社のプロジェクトにより現実のものとなったのです。

1997
2014
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2013
1998
2012
2011
2010
2008
2006
2003
1999
2021

QuEST was established as a result of a project with General Electric.

Acquisition of NeST Software (known in Japan as Nippon Nest and Network @Systems & Technologies Ltd) significantly improves embedded systems development capabilities, and employee numbers exceed 6,000. @New center opens in Houston (USA).

Partnership with Bombardier TransportationOpening @of Microsoft CoE in Pune (India) @Launch of ESOP program for employeesQuEST @'s Trivandrum centre achieves maturity level 5 with CMMI Dev V2.0

Acquisition of Dakota Moon with new centre in France

Celebrating its 20th anniversary @Acquired Mobiliya, Exilant and Engicom @Opened new offices in Munich (Germany) and Bangalore (India)

Acquired DETECH and IT Six global, entering the high-tech field

Integrates HASK to expand service base in Singapore @Opens new office in Tokyo

Acquires EDF (Germany) to strengthen automotive-related services

Beeken Tech Joins QuEST, Expanding Its Service Scope to Include Engineering Solutions for the Oil & Gas Industry

Schenectady (USA) births a vision to empower engineers

QuEST Corporate Office opens in Singapore; Delivery Centre opens in Filton, UK

Acquisition of Interface (Spain) completed @Strengthening engineering services for GKN UK and the European aerospace sector

Entered the aerospace parts manufacturing field @Established SEZ with 1,000 employees in Belgaum (India)

ASE Technologies Joins QuEST @Global Aerospace & Defense Sector Acquires EADS E2S Supplier in Asset Value of $32M

Established Engineering Center in Yokohama (Japan)

Established Quest Delivery Center in Florence, Italy

Acquires Lexel Engineering and launches “QuEST for Automotive Excellence”

Acquired Synapse Design @Started US Defense Business @Established TCMS Lab in Hyderabad (India)

一番信頼されるパートナー

クエスト・グローバル(Quest Global)は、幅広いエンジニアリングの世界でその能力を発揮するエンジニアリング会社です。より明るい未来の構築を実現するため、抱えている問題に対する課題の提起から課題の解決に至るまで一貫したサービスを提供しています。私たちは、エンジニアリングには、今日の問題を解決し多くのビジネスに貢献できる機会があると信じています。創立から25 年以上にわたり、世界で最も困難なエンジニアリングの課題に対して一番信頼できるパートナーになれるよう研鑽を重ねています。 私たちは、シンガポールに本社を置くグローバル組織として、世界中18か国に拠点を置き、77か所のグローバル・デリバリー・センターを持ち、20,000 名以上の多様性に富んだ優秀な従業員によって運営されています。

クエスト・グローバルには、業界知識が豊富なデジタル領域の専門家が、ライフサイクル全体にわたって、製品エンジニアリング・ソリューションを提供しています。また、最短かつ最善な解決策を提供できるよう、テクノロジーと産業を網羅する多様な人材とその専門分野のエキスパートが集結しています。航空宇宙・防衛、自動車、エネルギー、ハイテク、ヘルスケア、医療機器、鉄道、半導体業界にわたって、多面的なアプローチから、最も重要で大規模な課題解決に努めています。

信念

私たちは、エンジニアリングには、今日の問題を解決し多くのビジネスに貢献できる機会があると信じています。

QuEST Global is an engineering firm with capabilities across the broad engineering landscape, providing problem-solving services to build a brighter future.

目的

私たちは、世界で最も困難なエンジニアリング課題を解決できる一番信頼されるパートナーになれるよう研鑽を重ねています。

創立から25 年以上にわたり、卓越したエンジニアリングを中核としたビジネスを構築し、業界の最も困難な課題の解決に努めてきました。


私たちは、製品ライフサイクル全体にわたる深い専門知識と、機械から組込みソフトウェア、デジタルまで幅広いエンジニアリング能力を有しています。私たちの幅広く深い知識や技術は、お客様の最も困難な課題に取り組むことだけに留まらず、その知見を活かし、さらに長期的な視点からサポートを実現することで、信頼できるパートナーとして選ばれています。

 

日本では東京本社を中心に、数カ所の国内拠点からエンジニアがお客様をサポートしています。私たちは、品質を最適化したプロセスフレームワークを適用し、日本と海外拠点間での「ローカル・グローバルモデル」(オフショア活用モデル)を実践し、日本向けエンジニアが日本向けプロジェクトに携わっています。

創業者の理念

クエスト・グローバルのコアバリューは、「顧客第一主義」、「コラボレーション」、「誠実さ」の3本柱からなっています。

Ajit Prabhu (アジット・プラブ) 会長兼CEO


アスピレーション(Aspiration)

Aspiration is a strong desire and ambition for what you want to achieve. At QuEST Global, our drive to see the bigger picture and build a better future for all drives our actions every day. We are driven by the idea of ​​contributing to our customers, employees, shareholders and communities and making a difference for everyone. We strive to make the impossible possible by thinking differently and innovating relentlessly.


ヒュウミリティ(Humility)

Humiliation is the necessary principle for organizational growth. If we are not careful, success can breed arrogance, which is the biggest obstacle to sustainable growth. It highlights the importance of not being afraid of failure, but accepting it positively, building an open and transparent environment, and learning and growing from it. At QuEST Global, we believe that humility is essential and is the quality most needed in difficult times.


ハンガー(Hunger)

ハンガーとは、日々一貫して素早く物事を熱意とエネルギーを持った「ハングリー精神」で物事を成し遂げる行動のことです。クエスト・グローバルでは、組織の人々が意欲や熱意とエネルギーが組み合わさった「ハングリー精神」で、必要なときに「袖をまくる」ことを厭わず、あらゆる障害を取り除いて最後の1マイルを進むことができれば、その組織は生き残り、繁栄するものと信じています。

アスピレーション(Aspiration)、ヒュウミリティ(Humility)そしてハンガー(Hunger)という3つの基本原則は、単独ではなく、連動してこそ初めて機能します。大きなことをやり遂げようという「志」、失敗に学び成功に驕ることなく常に人々を尊重しながら前進する「謙虚さ」の文化、意思決定力を高め推し進めていこうとする「ハングリー精神」、この3つの要素を取り入れ、定期的に実践することで、組織が大きく前進しています。

We treat our clients' businesses as our own, and actively develop business from the client's perspective. We proactively propose various ideas to help our clients achieve their goals, invest in making those ideas a reality, and make what was previously thought to be impossible possible.

We invest heavily in building long-term, trust-based support relationships with our customers, and we believe it is important that we continue to build trust with them whether they choose us or not. 

We are committed to doing the right thing, both as a company and as individuals, for our employees, our customers and the communities in which we operate. We want to be more than just a company, and we are determined to be strong and never stop moving forward to do the right thing. This determination shapes our entire corporate culture. Our drive to recognize mistakes, find their causes, deepen our understanding and apply them to the next time leads to growth and better results.

We are a global organisation and without strong teamwork, things don't work. Our teams work closely together to tackle key issues that affect the continuity, sustainability and future of our business - all for the ultimate benefit of our customers. We encourage a culture of collaboration not only within our organisation but also externally with our customers, partners and stakeholders.

Andrew Lewis | コラボレーションについて

Ethical compliance is an essential component of any successful business. Making responsible decisions with integrity, fairness and respect for others is essential to our sustainability, resilience and continued growth. Acting ethically is part of who we are and what matters to our company, our customers and our communities.

Joe Barnes | インテグリティ(integrity)

QuEST Global's corporate culture is based on six pillars: "Openness and Transparency", "People-oriented", "Innovation", "Continuous Learning", "Agility" and "Think Big, Start Small". These six pillars are supported by top leaders in each department.

「共に考える信頼されるパートナーシップを築き、市場のリーダーシップを維持することは、刺激的なことです。お客様は、常に新しいアイデアを提案し、それを完璧に実行できるパートナーを求めています。お客様は、全体像を把握し、革新的なソリューションについて考え、自信を持ってそれを実現できるパートナーを求めているのです。大きな目標につながる小さなことを日々実行することによって初めてビジョンを達成することができます。『小さなことから始め、大きなことを実現する』ということを信条にしています」


- Dush Reddy  | 大きく考え、小さいことから始める

「私たちのお客様は、新しいフロンティアを切り拓き、多くの人々の生活を日々斬新な方法で守り、改善に努めています。クエスト・グローバルは、エクスポネンシャル・テクノロジー (指数関数的に成長するテクノロジー) を活用して革新的な製品とソリューションを構築し、お客様のビジョンを実現します」


- Krish Kupathil | イノベーション

「アジリティとは、対応力とスピードのユニークな組み合わせであり、正しい方向に素早く進むために、迅速かつ正しい選択を行うという戦略的要素も含まれています。個人と組織の両社にアジリティがあれば、戦略を素早く練り直し、望ましい結果を達成することができるのです 」


- James Gallo | アジリティ

「『人を大切に』とは、ステークホルダー、主に私たちが暮らす社会の全体像を把握することです。私たちエンジニアが日々行っていることは、何十億もの人々に影響を与えます。私たちはお客様を大切し、社会を大切にします。私たちは、お客様のために最高の仕事をし、質の高いサービスをスケジュール通りに提供することで、お客様を大切にします。私たちは、従業員の能力を最大限に引き出し、学ぶ機会を与えることで、従業員を大切にします」


- Shrikant Naik | 人を大切に

「さまざまな角度から考えなければなりません。同僚、お客様、ステークホルダーに対して正直であり、敬意を払うと同時に、今後進むべき道をオープンに共有することが重要です。私たちは、クエスト・グローバルの共通の目標と学びを達成するために、互いに、そしてグループ全体で、情報を包み隠さず積極的に共有しています」


- Steve Gerber | オープンで透明であること

「私たちは、投資を惜しまず継続的な学習を行うことで業界水準を維持できると信じています。お客様の進化するニーズについて学び、それに従って行動して新しい傾向を見つけること、新しいテクノロジーについて学び、ソフトウェア機能を開発・実装することでお客様の役に立つことが極めて重要です」


- Dennis Mayhew | 継続的な学習

パートナーシップ

私たちは、エッジ、クラウド、人工知能、機械学習、産業用IoTに関連するテクノロジーのマーケットリーダーと提携し、製品開発と製品ライフサイクル管理のためのエンジニアリング・サービスとソリューションを強化しています。

受賞歴

QuEST Global is Great Place to Work – Certified™ in India

2021 – Rajendra Shreemal recognized by CFO-India as India’s Top 100 CFOs

2021 – Sindhu Ramachandran wins Women Role Model in ER&D Service’s award by NASSCOM

2021 – Leadership position reinforced in Zinnov Zones ER&D & IoT Services Ratings

2020 – Wins ‘Outstanding Global Engineering Services Partner’ award by Electronics Maker

2020 – CMMI Dev V2.0 Maturity Level 5 for Trivendram Center

2020 – Prism Award from American Payroll Association

2020 – Leadership position strengthened in Zinnov Zones – Engineering R&D Services

お問い合わせ

We look forward to hearing from you.